fall & uppgång

Söndag kväll igen, den 19e december, alla julklappar förhoppningsvis inhandlade - mycket skönt! Trollhättan, farmor, faster, kusiner, kusinbarn, föräldrar och vintergrill var vad gårdagen bestod av. Tanken var upp på berget med muurikkan men vädret svek, kallt och grått. Det slutade med att vi satte murikkan (=en sån här) i grillen och gjorde den fantastiska maten där istället. Med vi menar jag alla utom mig, nästan. På kvällen blev det ännu en lyckad utgång och idag efter julklappsjagandet åkte jag en sväng till Malin där jag inte vart sen i somras! För övrigt har min mor fått mössfnatt, hon är helt manisk, stickar mössa efter mössa... Mössa nummer 5 blev till lilla Saga på bilden nedan. Jag väntar dock fortfarande på att hon ska sticka mig en kofta! Mamma då, inte Saga...

Kusinbarn Saga med nystickad mössa och kusin Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0