fire

Bra start på dagen! Eller ja, förutom att jag försov mig för ovanlighets skull haha. Åkte och tränade med Malin, och det behövdes vill jag lova. Sedan åkte jag hem och svängde ihop strålande god mat till mig själv. Nu tänkte jag fortsätta på mitt strålande humör helt enkelt. Vrider strax upp volymen och drar igång med att få lite ordning här igen, sedan ska jag försöka söka lite jobb och räkna ut min skatt, kul va? yeye, ännu senare ändå är än så länge oskrivet, vi får se!

Såhär ser det förövrigt ut när man bränner in en Muurikka.


och en himla massa mat kan göras på den, speciellt om man har två.

och vänder man sig om kan en solnedgång se ut så här.


Snyggt, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0