for now

Så här ligger landet gott folk!

I närheten av Haslemere i England ligger en gård vid namn Jay´s Farm som drivs och bebos av M och H. Här bor även 17 hästar, 6 hundar, en massa får och och massa läskiga vildsvin. Det är en del av min vardag, delar rum med min kusin Karolin och hjälper till en del med djuren och försöker lära mig att rida.
M och H har fyra vuxna barn, varav äldst heter M och är gift med O, de har en strax 9 veckor gammal son vid namn O och bor i London. Där har jag eget rum högst upp i huset och hjälper till med liten. Det är en annan del av min vardag. Så jag flänger som sagt lite.
I helgen gifte sig O´s bror och jag var med vid sidan av för att passa lillen. En bit söderut i england (i think! väderstreck är inte min grej) åkte vi och hamnade först i New Forest där vi sov en natt och sedan Dorset (tror jag?) där sjävla bröloppet hölls. Två helt fantastiska ställen som jag hemskt gärna åker till igen!

Promenerade runt en stund på markerna och älskade det, fullkomligt älskade det.






har inte svårt alls att förstå varför man vill ha sitt bröllopp där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0