flygplanflygplanflygplan

Det är rena rama sommaren i England, helt sinnes. Lovar att det senaste dagarna vart uppmot 30 grader, inte ett moln och inte ens en vindpust. Är det inte typ oktober om några dagar? Vi klagar dock inte, även om det kan bli lite jobbigt i gummistövlar och alla nya flugor som vaknat till liv i hästarnas närhet på gården. Men jag gissar på att det om några dagar kommer att slå om med besked och då får jag väl äta upp vad jag sagt! Nu är jag i alla fall i London, är ikväll barnvakt, han somnade nyss och håller sig förhoppningsvis sovande kvällen framåt. (Jag kan börja äta ord redan ikväll, hann inte mer än skriva klart meningen innan han vaknade upp igen, och det med besked!) Så här sitter jag en varm septemberkväll på takerassen pratar på skype med mina saknade småtjejer och tittar på flygplanen som pryder den klara kvällshimlen. Ska strax trolla fram något ur skafferierna till sen middag. Ska också få tummen ur och boka biljetter för en helg hemma i Sverige och Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0