den vita hästen


Jag blir lätt uttråkad här borta när vi inte är igång och jobbar, jag är van med lite mer liv och rörelse kring mig. Men för det mesta älskar jag det fortfarande. När vi väl får tummen ur och tar oss för någonting älskar jag det ännu mer. Igår bestämde jag att vi skulle till en av pubarna och äta vår middag, The White Horse blev det och det var fruktansvärt trevligt och fantastisk mat och jag fick till och med dricka ett glas vin, uppskattat! Inte Karro dock eftersom hon måste köra monstret till bil. Hur som så har jag planer på att åka hem och hälsa på en helg, jag ska få följa med och se en tävling, jag ska se till att träffa de få vänner jag faktiskt har här i landet och förhoppningsvis ska det lösas så att vi får följa med på jakt och se hur det går till. Dessutom blir det mera London, så ja, det händer en del framöver så den där rastlösheten kan jag nog leva med vissa stunder. Och för att inte tala om ridningen, som jag ju ska behärska. Det börjar bli kyligare i luften nu trots att vi har haft och lär fortsätta få helt fantastiska nästan sommardagar så är hösten på ingång, och jag gillar det! Alla dagar då det inte blåser storm och regnar störtskurar älskar jag det faktum att jag jobbar ute i princip hela dagarna.

Dagarna som ser ut som nedan är bara bra dagar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0