Some dance to remember, some dance to forget

Idag har jag varit med om mycket. Allt från bebis till hund till häst. Har även fått se veterinären agera tandläkare för gammelhästarna och fått en hejdundrans bra ridlektion av Mickey. Inte för att Karolin inte gör det bra, men mycket bra med olika röster och olika sätt att förklara på. Dessutom kan det vara rätt skönt någon gång ibland att någon man inte bor och umgås med 24/7 talar om exakt vad man ska göra där på hästen. Mycket jobb hela tiden, och är det inte jobb så är vi trötta eller handlar känns det som, oftast både och. Internet här är en pina, jag hoppas de fixar det å oss snart snart snart så att man kan hänga med lite mer i livet som fortsätter där hemma. Teckningen för telefonen är inte sådär mycket att göra åt men, jag har gjort det roligare genom att lägga pengar på en blackberry, mycket nöjd med den efter två dagar! Nu sömn, efter att jag smörjt in blåsan på fingret som spisen orsakade helt utan min inblandning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0