ett intressant liv

Jo jag vet, sämst på detta plötsligt. Men det händer inte så mycket nytt. Förvisso massa nytt varje dag med tanke på att jag försöker komma ikapp människor som vart i direkt närhet till de flesta djur som finns här under hela sina liv och jag inte haft mer husdjur än fiskar och dammråttor. Men helt enkelt inte så intressant svart på vitt. Lyckats få på mig träningskläderna i träningssyfte äntligen och gett mig ut på en springtur i krokarna, upp på berget osv. Tog mig bara drygt 4 veckor! Det var i förrgår, så fort Karro kommer tillbaka efter sin hundromenad ska ge mig ut ännu en gång och sedan är det upp på hästen igen. Sist försökte han kasta av mig när vi gav oss på galloppen, men han lyckades inte och jag ger inte upp så lätt! Jag ska klara det. Jag och KArlin är förövrigt exakt lika dana på alldeles för många sätt, det funkar inte alltid kanon med humören som svänger, men å andra sidan är vi oftast rätt duktiga på att skratta bort det också! En intressant situation är det i alla fall, på ett inte dåligt sätt. Återkommer!


Kommentarer
Postat av: Linnéa Melander

Nu har jag läst flera av dina blogginlägg och konstaterar att du nog borde bli journalist, Katri! Kram från mormor

2011-09-24 @ 16:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0