djungel

Godkvällgodkväll!

Drömde mardröm efter mardröm inatt om huvuden som trillade av människor och mördare som jagade, vaknade upp som en liten med genomsvettiga lakan och reflexen att tända alla lampor och väcka alla människor i närheten. Sedan har huvudvärk och ett yrt huvud avlöst varann under hela dagen lång. Till kvällen åkte kvällsmatsfatet ner i golvet och kladdade ner heltäckningsmattan trots att jag tyckte jag höll i det. Ny telefon är jag på jakt efter och planer för framtiden som vanligt. Blir inte mindre yr kan jag lova, är ju en hel jäkla vetenskap det där med telefoner. Kikade in på Alex Schulmans blogg och läste detta, tänkvärt.

"När jag tänker på att det fortfarande existerar dödsstraff så blir jag skakad. Och att det dessutom sker i en västerländsk civilisation som USA är på gränsen till ofattbart.

En människas liv är okränkbart. Att denna avrättning nu sker under ordnade, "lagliga" former i USA är ett tecken på att allt är åt helvete."

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0