viljorna är lika många som förr

Jag vaknade tidigt på ett hostel i morse och gick till tunnelbanan för att åka till jobbet. Det har jag aldrig gjort i detta land. Jag bor ju där jag jobbar. Men denna vecka är Malin här, vi bor i en sovsal på ett hostel i Hammersmith, känns lite som att vara ute på långresa igen. Typ Malaysia, ja tack. Men detta är också bra, vi letar nämligen boende, vilket i och för sig kunde gått mycket bättre. Jag gillar landet och jag gillar jobbet, även om enbart lantliv inte är någonting för mig, denna del av livet i alla fall. Vi ska hitta någonstans att bo och jobb som gör att vi klarar av att betala vårt boende och liv. Jag återkommer när vi löst det, när det nu blir. Nu sitter vi på starbucks, och har gjort det ett antal timmar. Gratis wifi nämligen, lösningen!  (Jag jobbar fortfarande men tagit några dagar ledigt denna veckan)

På tal om långresa... Ni anar inte vad mycket jag vill åka och dyka igen, himelsk upplevelse, typ. -Malin och instruktör på väg ner mot mig och djupet i Thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0