livet är någonting fint

En helt vanlig dag i Battersea, London med flygplanshimmel och allt annat! Förutom att jag under en timme idag hade hand om tre små killar på sex och strax fyra månader. En sov förvisso och en annan är en såndär kille som är nöjd med allt och hur glad som helst och den tredje trivdes rätt bra i min famn. Dessutom vart föräldrarna i rummet bredvid så inga större problem. Det var dock en liten liten stund då jag hade båda sexmånaders i knät halvt gnälliga och fyramånaders fick för sig att vakna upp ur sin sömn en stund. Men det lilla ögonblicket försvann fort. Ikväll är jag barnvakt till två av dessa, men de ska båda sova och brukar vara bra med det denna tid, t a  i  t r ä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0