jag får liksom ingen ordning

Jösses, när jag byter ställe att sova på spårar min hjärna uppenbarligen ut. De första veckorna i england drömde jag om hästar varje natt, jag kunde sätta mig upp mitt i natten och fråga Karolin varför alla 12 hästar var i vårat rum. Eller varför en av hästarna låg i min säng, tror att hon hade rätt roligt. Men sedan har det liksom fortsatt, måste innebära trött hjärna bara. Jag svamlar allt för ofta i sömnen, kanske har det hänt innan med bara att ingen delat mitt rum och kunnat märka det. Hon pratar också en del, det händer med andra ord ganska mycket om nätterna! Förra veckan satte jag mig upp i shock runt 02.00 och hostade ur mig något i stil med "Oh my god! Det är en rad i min säng!" Karolin tyckte dte var så roligt att hon skulle skriva ner det men skrattade så mycket att det bara blev underliga figurer på ett papper. Undrar fortfarande vad det var för rad. Imorse vaknade jag med pappas hårddisk i famnen? Ja fråga mig inte. Nu är jag vaken och ska strax möta upp min bästa vän!

Katri & Malin, Mui Ne, Vietnam, April 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0