ingen människa på jorden kan bestämma över ditt liv

Efter en fin helg hemma med familj och vänner, ett trevligt restaurangbesök, en fika som förr, en intressant utekväll i göteborg, en mycket god middag hos bror, lite kalasande och en hel del slappt återvänder jag nu till england och nya kommande äventyr. Till att börja med återgår jag dock till det så kallade normala. Ni vet hästar, hundar, får, och en bebis. Och träning så klart! Mycket nöjd efter dessa dagar, böjar känna igen mig nu igen, med allt det här flängandet och egentligen noll koll. Haslemere, London, Haslemere, London, Göteborg, Haslemere, London, Hasl... Ja ni fattar galoppen! Inte en enda bild har jag tagit under helgen, men det har någon annan!

mina fina vänner och jag på pustervik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0