vi bor med en katt som heter Harry

Herregud, efter denna karusell, bergochdalbana eller vad man vill kalla det har jag och Malin äntligen hittat boende i London. Vi har ränt runt halv London för att tittat på rum, ringt varena annons som verkat vettig, fått rum och blivit av med rum lika snabbt, tyckt, tänkt, bestämt och ångrat oss. Jag har dumt nog också försökt jobba samtidigt, mitt huvud har fortfarande inte helt slutat snurra av detta men det kommer väl, känner mig faktiskt helt slutkörd. Men i vilket fall så spenderade vi helgen här på Jays med Karro, Malin fick rida bland annat och vi hade en intressant och ganska sanslös utgång i grannbyn. Sen åkte jag och Malin tillbaka till London tidigt igår morse för att fortsätta jakten. Vi gick på en visning runt 10 och bestämde oss för att vi vill ha rummet, nu. Fick nycklar, fixade betalning och Malin bar in sina grejer. Jag flyttar officielt på söndag tror jag. Däremot ska jag inte sluta att jobba på gården helt innan jul, är tanken. Vår adress är i East Putney och vi delar det stora huset med ett antal andra människor (som jag i skrivande stund inte träffat) och en katt som heter Harry. Nu är jag tillbaka på landet och "vanligt" liv, djur och bebis. London i morgon någon gång igen.

Det första vi gjorde när vi fått nycklarna var att åka till IKEA, heja sverige. Köttbullar och nödvändigheter.

Kommentarer
Postat av: karro

ååh köttbullar!!

2011-11-10 @ 18:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0