när man lever som bäst

Jag sitter och drömmer om drömmar. Mycket börjar i en ende som kallas ekonomi. Jag vill ha en ny kamera, en ny dator, en ipad, en iphone, pengar till resor, ett eget hus, eller i alla fall en lägenhet. Jo jag vet, jag har inte ens hunnit flytta till mitt nya hem innan jag skriver detta. Tankarna är många och de flesta börjar med "om jag hade haft ditt eller datt, då hade jag..." jag talar om för mig själv att man inte kan börja i den enden, man kan inte köpa för att sen producera. Producera först och sen, om det går byta upp sig. Men drömma går, och som sagt en ny kamera och en ipad hade jag ju inte tackat nej till. Men gissa vad jag gör ikväll? Sitter barnvakt till en sovande... och en hund. Ja inget nytt med andra ord. Men vet ni vad, jag bor nu i London, från och med söndag kväll (nu egentligen) har jag ny adress och ingenting stoppar mig för någonting just nu. Jag kan vad som helst, så bra är jag, typ.

Sommarkväll i Hällebäck, det är då man lever som bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0