när dem sagt hur du ska vandra

Genom vän har både jag och Malin fått lite jobb på några julmiddagar där vi ska servera. Tror det är ett antal på åtta, med första redan ikväll, blir mycket spännande! Svarta byxor, skor och helknäppt svart skjorta gäller. Jag känner mig med andra ord hemma i färgerna, men definitivt inte i kläderna. Servera från höger, plocka undan från vänster, inte nudda vin och champagneglas med flaskan... eller hur var det nu? Det löser vi galant!

Föresten, min externa hårddisk trillade i golvet och vill nu inte fungera "datorn kunde inte läsa skivan, vill du mata ut, ignorera eller formatera" -Ignorera hela problemet så att den funkar igen tack! Hjälp någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0