med ett huvud som spränger

9 i morse lämnade jag mitt hus och kom hem runt 5, har mest sprungit runt och åkt buss idag känns det som. Inte det att jag varit långt borta men hittar man inte och är i tidsnöd så slutar det lätt med buss efter buss efter buss. Egentligen har jag alltså inte fått gjort speciellt mycket, vart på två jobbintervjuer bara, båda för nannyjobb så vi får väl se hur det blir med de. Vet inte ens vad och om jag vill. Avslutade i alla fall dagen på biblioteket, det var skönt att kunna hänga där och använda ett skrivbord en stund. Dessvärre slängde de ut mig eftersom de stänger tidigare än vanligtvis idag, det är tydligen fredag här borta. Hur som helst, jag tycker jag vart duktig idag och jag känner en såndär mysig liten förkylning komma krypandes, så jag ska göra absolut ingenting av den här kvällen. Glo på serier och möjligen, om jag orkar, laga lite mat.

Spenderade några varma Julidagar i Stockholm och där med många timmar i gamla stan i år, det var skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0