idag är en sådan dag då jag skulle vilja ta semester från mig själv

Skönt att Malin har huvudet med och talar om att man kan ta bort kylan i vårt rum genom att sätta på det elektriska elementet, tack! Middagen vi jobbade på i fredags var något utöver det vanliga i min värld, det var en bal, med nästan 900 gäster, fint hit och fint dit! Sjukt kul var det i alla fall, på måndag kör jag igen. För två eller tre detaljer till kan man ju kika in på Malins blogg, som vanligt gör hon det bättre haha. Igår spenderade vi några fina timmar i Notting Hill.


Kommentarer
Postat av: Linnéa Melander

Hej Katri!

Äntligen hittade jag din blogg på Mozilla Firefox, när Internet Explorer inte ville ta fram den! Kul att ni har hittat rum och några serveringsjobb! Lycka till!

I lördags hade jag några av Maggans kusiner här på sopplunch. Jag serverade hallonkaka och vaniljgrädde enligt ditt recept. Det hela uppskattades och allt var lyckat med god stämning. Gösta Melander fick din e-mailadress för att kunna förmedla kontakten med Åsa. Kanske har han hört av sig till dig. Karolin kommer hit någon dag den här veckan. Tina var också med på lunchen.

Må så gott! Stor kram från

Mormor

2011-11-21 @ 21:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0