en nyckelpiga i vietnam

Har i brist på jobb suttit inne i regnvädret och bråkat med min dator. Tillslut talade någon mindre vänligt om för mig att jag knappt har någon plats kvar på hårddisken, tro fan den är seg och bråkig! Ibland undrar jag verkligen vart min hjärna tagit vägen. Har en idé om att skrapa ihop ett bildspel av de många tusen bilder som finns från andra halvan av januari till första halvan av april men jag börjar smått ge upp den, det tar för lång tid och skapar för mycket irritation. Tänkte att jag istället kanske ska ägna mig åt att skriva om det. Efter drygt 5 veckor har jag dock fortfarande inte tagit fram anteckningarna sedan jag packade upp de ur ryggsäcken och la ner de i en låda. Kanske är det lika bra att släppa det för stunden och blicka framåt igen? Den som lever får se. Nu är det sovdags, i morgon jobb med de jättesmå barnen igen.

2011 03 11 Ho Chi Minh staden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0