lyssna till samma regn

Det är snurrigt nu, fram och tillbaka, tider, dagar och månader verkar vara ihopblandade men jag tror att jag har fått ordning på det nu, hope so! Det hela innebär i alla fall att det blir några dagar i skåne för min del ändå, det känns bra. Torsdag till Lördag, mormors flyttflass går på lördagen. Förhoppningsvis hinner jag hjälpa till lite innan jag tar tåget hemåt igen för att på kvällen se Håkan ännu en gång. Sedan är det helg till måndag, två jobbdagar och på torsdagen bär det av till England. Det känns bra nu. Fortfarande eller igen? Solen har vart framme och grillat mitt ansikte idag dessutom! Spikade jobbtider över en månad framåt. Bra som sagt. Tack, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0