Friday I'm not in Love

Jag tror inte att den här dagen går att samanfatta känslomässigt, eller veckan för den delen. Vaknar 13.00 efter att ha legat i något som liknar koma sedan jag vaktat telefonen inför jobbmöjlighet runt 7, 8 på morgonen. Tog mig tillslut ut och mötte Malin och Jenny på stan, 4 mycket förvirrande timmar som i mitt fall slutade i irritation och meningslös ilska på absolut ingenting. Hem, godis (saltlakrits och kranvatten ska det va!) och sedan tyckte Lollo att vi skulle gå ut, hon var hungrig efter sin jobbdag. Det blev några trevliga timmar med varsitt glas på ett ställe jag inte minns namnet på. Nu väntar väl sömn eller film, möjligen kombinerat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0