17

Mot kambodja! I morgon bitti.

Just nu ar vi tillbaka i Saigon. Tanker fatta mig kort for vi maste packa om hela vara vaskor da vi handlat pa oss en massa kul saker! Haromdagen akte vi i alla fall fran Nha Trang ut till Mui Ne dar vi akte pulka och vandrade i otroliga sandynder, helt otroligt vackert! Vi cyklade en del dar med och letade strander som vanligt. Vi traffade aven pa tva andra svenska tjejer nar vi gick av bussen dar som vi nu reser lite med, lar mota upp de i kambodja igen. Efter en stunds snackande kom vi dessutom pa att vi redan traffats under denna resan, pa PhiPhi. Antar att man inte gor en helt ovanlig rutt! Som sagt tillbaka nagra natter i Saigon for att ta oss vidare mot Kambodja och idag har vi akt pa annu en utflykt till bland annat godistillverkning (kokosnots godis), floden Me Kong osv... Dessutom har jag klappat/petat pa en orm! (Kan ju namna att nastan alla hade den over axlarna, men jag ar nojd anda, stor var den!) Nu ompackning, forhoppningsvis far ni en roligare uppdatering nagon annan dag men resan gar sa smatt mot sitt slut och det ar fullt upp med allt vi ska hionna gora och se :) Hores!

Kommentarer
Postat av: Linnéa Melander

Hej igen!

Det var värst vad ni hinner med mycket. Hoppas att ni får fina upplevelser i Kambodja!

Stor kram och hälsa Malin!

Mormor

2011-03-21 @ 20:52:57
Postat av: Linnéa Melander

Hej igen!

Det var värst vad ni hinner med mycket. Hoppas att ni får fina upplevelser i Kambodja!

Stor kram och hälsa Malin!

Mormor

2011-03-21 @ 20:54:07
Postat av: Linnéa Melander

Hej igen!

Det var värst vad ni hinner med mycket. Hoppas att ni får fina upplevelser i Kambodja!

Stor kram och hälsa Malin!

Mormor

2011-03-21 @ 20:55:42
Postat av: Linnéa Melander

Hej igen!

Det var värst vad ni hinner med mycket. Hoppas att ni får fina upplevelser i Kambodja!

Stor kram och hälsa Malin!

Mormor

2011-03-21 @ 20:55:49
Postat av: Kaarina Carlsson

Hej Katri!

Det låter hemskt att du har klappat en orm.Jag som har

ormfobi ryser.Jag kan knappt titta på en kopparorm.

Lycka till båda två,med nya äventyr.

Kramar Farmor o Åke.

2011-03-22 @ 18:42:48
Postat av: Anonym

2011-03-22 @ 18:47:07
Postat av: Anonym

Jag känner igen mig i allt haha, den där ormen hade jag faktiskt runt halsen haha... Ha det sjuukt bra så kanske vi ses i asien eller så ses vi hemma! Puss och hej skumbanan!!! Ps. göteborg saknar dig lite, eller okej ganska mkt!! whop whop

2011-03-23 @ 20:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0