du är snart där

Senaste veckan har beståt utav jobb, Linnéas studentfirande, utgång, besök hos moster och mormor, pack och flytthjälp hos mormor, Håkan Hellström, sena kvällar, långa nätter osv... Om några timmar är tanken att det ska grillas i kvälssolen. Håkan igår var bra som vanligt, de gör sin grej där uppe på scenen, jag tror jag skulle bli glad av att titta på det även om jag var döv. Det är spännande att se att det hänt något med både publiken och bandet sedan jag första gången såg de spela på storans tak för 8 år sedan (tror jag det blir?) och de första magiska spelningarna på liseberg. Alla har blivit äldre helt enkelt. Håkan, bandet, publiken, jag... Kom efter lite funderingar tillslut fram till att det inte går att avgöra om något av det är bättre eller sämre, det är bara olika tider och delar av livet, hos alla. Förutom att ljudet krånglade var det en fin kväll med många bra låtar och explossioner både på scen och i publikhav.
Tisdag, onsdag, fredag och lördag i omvänd ordning.




















Kommentarer
Postat av: M

kan du tab ort bilden på mig på håkan,. och den på dig mig och camy, alltså jag ser så jävla konstig ut :s!

2011-06-05 @ 15:53:52
Postat av: Taraldlinn

i love this page keep it up.

2011-09-26 @ 10:24:35
URL: http://taraldlinn.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0