långa vägar

I förrgår tränade jag efter jobbet, trots att jag inte kände mig helt kry, dumt! I går vaknade jag med ett huvud som kändes minst tio gånger större än det egentligen var, vidrigt illamående och en kropp som inte lydde minsta vink. Jag sjukanmälde mig och låg halvt apatisk exakt hela dagen, kunde inte röra en fena om jag så använde hela min viljekraft som ibland kan göra underverk, kunde knappt skära upp grapefrukten som var vad jag fick i mig till frukost, lunch och middag - samanlagt. Efter timmar i sängen (någon timme i soffan) blev det kväll och det var bara att sova igen. I dag vaknade jag relativt pigg igen och tog mig till jobbet, tycker dock jag kunde vart piggare efter att ha sovit så mycket. Jobb, fika och fika igen. Nu hemma, tvätt och huvudvärk, igen. Herregud. Kan dock röra på mig än så länge. Nu är det mycket Håkan i högtalarna, hej!

I helgen stod jag på ett glasgolv 100 meter ovan mark, inga problem! Stod dock endast på den där lilla plätten precis i hörnet, räckte gott och väl.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack Katri! Vilken söt blogg du har^^

2011-06-16 @ 12:28:30
URL: http://emmagumman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0