det återstår att se

Efter mycket tankar, en jäkla massa velande och alldeles för mycket frågor, möjligheter och planer av både den större och mindre arten har jag nu bestämt mig. Jag vill fortfarande göra allt jag varit inne på och velat om, jag ska fortfarande göra allt, men det var ju heller inte det som var problemet någonsin. Frågan var vart tusan man skulle börja. Men nu jag har som sagt bestämt mig, bokade biljetter ikväll. 11 Augusti flyttar jag på obestämd tid till England. Obestämd tid innebär precis det, det kan bli några veckor och det kan bli betydligt längre än så. Ska bland annat hjälpa till att ta hand om en nyfödd bebis, förhoppningsvis lära mig rida, lära mig vara vän med hundar, bo nära kusin, njuta av den brittiska engelskan, landsluften och storstadlivet. Jag kommer pendla mellan en stor gård med massa djur i Haslemere och ett liv fyllt av människor i London. Det bästa av två världar är tanken, lantliv och storstadsliv. Vi får se helt enkelt! Fram tills dess ska jag jobba två veckor till och sedan ha semester och umgås med mina kära!

Midsommarhelgen var förövrigt helt kanon, bilder kommer när jag orkar! Tills vidare får Malins bild på oss representera två fantastiska dagar i Grebestad med ett skönt gäng vänner. Nu är det sovdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0