Vi hämtar dig bakom fiendens linjer

Det är ibland lite jobbigt att träffa min familj, på grund av att de alla är så jäkla stressade hela tiden. Precis som alldeles för stor del av befolkningen i det här landet verkar vara. Jag försöker hålla stressen från mig men jag börjar fundera på om jag inte är värre ändå. De är stressade på grund av jobb och allt som ska hinna göras där och utöver det. Jag är inte stressad under jobbtider, jag är stressad nu när semestern börjat. Jobbade min sista dag idag på ett tag i detta land, vilket för stunden faktiskt inte är skönt alls, jag hatar avslut. Brukar dock bli bra när jag vaknar efter helgen och vet att jag är ledig.

Man kan tydligen ha ett liv även under jobbdagar
Jag älskar svensk sommar,
faktiskt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0