tredje dagen, fast enligt gud det är bara förtsa

Jag kan tänka mig att många, kanske de flesta är rätt trötta på att höra om mitt tjat om kommande resa. Men ni kan ju tänka er att det nästan bara är det som pågår i min hjärna för tillfället. Så jag tänker fortsätta att tjata om det tills dess att jag själv tröttnar eller åker och lagom tills dess kommer denna sida att bli resedagbok. Och med det konstaterat har jag helt glömt vad det var jag skulle tjata om denna gång. Kanske att jag nästan börjar känna mig klar med inköpen, eller att jag fortfarande är lika förvirrad angående inköp och pacnkning, det där går nämligen hand i hand. Vi lämnar det! Nyårsbilder var nog tanken.. Synd bara att kameran blev full långt innan någon mänsklig varelse blev det (får man föresten skriva så på ett ställe där både far och mormödrar läser?) då jag var så smart att jag tog fel minneskort, dessutom verkar bara typ halva sällskapet fastnat på bild, de andra kanske var vampyrer eller spöken?

den klassiska matbilden och världens största protion typ, eh

Louise Katri Jenny

Sara Malin

Sara Malin Nath

Irma Louise Katri Jenny Lisa Johanna Sara Malin Nath

Louise Katri Jenny

John

Alex Jenny

Katri Louise

Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0