sju

Tjenixen! Vi haller hus pa koh lanta nu, eller hus ar val kanske att ta i. Vi bor namligen i en hydda, utan att overdriva. Trappstegen upp till den ar tva pinnar ovan varann ca 5cm i diameter med ett tillhorande rangligt racke. Sjalva hyddan ser ut att vara vavd av vass eller liknande och den slapper in sa mycket ljud och ljus den bara kan. Den ar dock valdigt charmig, hade det inte varit for det mindre roliga badrummet hade jag kunnat bo dar en langre tid, nastan. Sjalva omradet vi bor pa ar i alla fall himla fint sa vi trivs. Finns boenden i alla prisklasser, pool, trevlig restaurang och sa havet forstas! I morgon ska vi dock paborja vad vi ar har for, dykningen! Har suttit ikvall och gatt igenom halften av det vi skulle innan start, ska ta resten efter maten! Jag har inte pluggat sedan stressiga veckor innan studenten men det ar ratt kul! Det skadar ju inte att gora det med bob marley latar, vagornas sus och varmen i bakgrunden kan jag lova. 07.20 blir vi upphamtade i morgon bitti och da ska vi vara klarvakna och ha atit frukost. Samma i 4 dagar, kan vara skont med lite rutiner igen... Detta vill jag nog mest tala om for mina trollungar Felicia och Isabella, och kanske de andra som var med vid den lilla incidenten nar bror min skramde mig med en plastodla sa att jag nastan flog genom en glasdorr i frankrike, eller kan tanka sig den. Det kryllar av odlor har namligen, overallt ar dom, till och med i var lilla hydda, mest i taket dock och jag ar inte radd! Haha, onskar ju dom inte for nara mig men fortfarande... Och en sak till, jag har trots behov inte koppt ett enda nytt ting att satt pa min fot ;) Nu vantar middag, vi hors gott folk! Bilder blire inga idag, inte ens hos Malin, inget bra samarbete med datorerna.

Kommentarer
Postat av: Linnéa Melander

Hej Katri!

Grattis till dykcertifikatet!

Var rädd om dig!

Mormor

2011-02-09 @ 18:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0