nummer 3

Jag hade sa mycket att skriva, jobbat upp detta inlagg under flera dagar nu, eller nej okej haha inte riktigt! Men anda, tappade dock allt fokus nu nar skype inte ville samarbeta med mig. Suck. Att hela datorn segar ihop och tiden tickar pa gor ju inte dte hela battre heller. Darfor far detta inlagg bli ett som mest talar om att vi lever och har det jattebra pa on Kho Samui just nu, i morgon aker vi formodligen mot Krabi. Skype pa datorn Malin har verkar dock fungera sa tankte ta over den strax, och efter det nar jag pratat med mina foraldrar kanske jag kan knappa ihop ett roligare inlagg. Annars hors vi fran nagon annan o har i svenskarnas paradis! :) Som vanligt overlater jag bilderna at malin, och hon verkar ha overlattit texten at mig, passar bra! Malins blogg finnes som vanligt genom att trycka pa dessa markerade ord... :)

Kommentarer
Postat av: Kaarina Carlsson

Tack för vykort, det känns tryckt att du hör av dig. jag läser alla dina bloggar och även det du skriver på Facebook.Ha en fortsatt rolig och äventyrlig resa.Kramar från Farmor o Åke.

2011-01-24 @ 16:34:53
Postat av: Nillinillan

Tjaaaa krattan!! Uppdatera lite oftare då, du brukar alltid har nya inlägg (okej, att du är asien och har fullt upp med att leva livet och njuta så tycker jag att du får tänka på oss här hemma i slasket din töööönt haha!!) Vi saknar dig, jag saknar dig men jag varmkör båten sålänge så kör vi gasen när du kommer hem, whoooohooooo! Ha det fortsatt underbart och häsla malin!!! (ps ohhhh vad jag också vill vara i asien, jag funderar seriöst för att komma ner och överraska er haha, fan vad gryyymt det hade varit hahah whooohooo) Okej, nu blev denna kommentaren lång så jag slutar här haha, det var 4 traktorer och en åker hahahaha!

2011-01-24 @ 18:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0