ett andra vykort utan kort

Kara vanner, vi har nu vistats pa on Kho Phangan i tva natter och haft det kanon! Resan hit var inte sa jobbig som vi trode och bussresan tog bara 12 timmar, inte 16 haha. Sov i princip hela vagen... Det jobbiga var snarare att hitta boende i 35 graders varme med tung ryggsack men det gick det med! Dock hittade vi bara for tva natter sa nu har vi fatt byta till en mindre mysig Bungalow men kan tanka mig att det pa andra stallen kan bli annu varre sa vi ska inte klaga. Det ar full moon party pa ingang sa priserna ar ratt upptrissade denna vecka och det ar fullt nastan overallt. Riktigt livat har det i alla fall varit bada natter, on ar i princip full av backpackers, nastan sa man blir forvanad nar man ser att det faktiskt bor inhemskt folk har med. Idag ar det molnigt och svalt och jag ar tacksam, nog for att vi vill ha sol men da vi sov ca3 timmar i natt var det otroligt skont  att slippa solen nar vi tog var promenad med pakcning och allt till nya boendet. I morgon ska vi forsoka ta en battur till nagon annan o och lite aventyr som snorkling osv, lar fa knuffa i malin dock da hennes hajskrack inte blivit mindre, speciellt inte efter att en av vara danska vanner berattat att hon har samma skrack. Da tror hon att det ar okej haha. Kanner att detta inte ar jatte sammanhangande sa tror jag avslutar har. Ar det foresten nagon som laser? Kommentar tack haha? Bilder kommer nagon dag nar jag inte kanner att internettiden tickar sa satans fort, pengarna och behoven av att kopa saker frosvinner tydligen inte bara for att man byter land, synd.

Foresten verkar det nu som Malin annu en gang har talamod med bilder, sa kanske att det dyker upp nagra hos henne, kika in har vettja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du ha kommentarer haha? Jag är så avunsjuk haha, vill bara tillbaka. Kanske vi tar en spontantur ner och överraskar er haha, det hade varit fett nice whohooho!! Ha det fortsatt underbart!! Och för citera mamma gertrud: "Var rädda om er, slaskiga vinterhälsningar från tomten"

2011-01-17 @ 17:55:48
Postat av: Lisa

Och här kommer en till kommentar bara för du vill ha o jag är så snäll hihi :) Kollade lite på Malins bilder, känner igen mig allt för väl och blir sjukt avundsjuk på er!!! Tycker som Nillan att vi borde ta en spontantur ner till er!! Haha! :D Lev livet och njut verkligen! :D

2011-01-17 @ 18:53:01
Postat av: Kim

Jag läser=)

kram

2011-01-18 @ 09:04:33
Postat av: Mia O (från Kvidingebadet you know ;D)

Jag läser! Kul att se att du lever, hihi. ;) Jag hoppas att ni kommer att ha det extremt bra hela trippen! Ska bli kul att få se bilder och sånt sen. Lycka till med allt! Kram!

2011-01-25 @ 18:04:00
URL: http://miao.blogg.se/
Postat av: Mia O (från Kvidingebadet you know ;D)

Jag läser! Kul att se att du lever, hihi. ;) Jag hoppas att ni kommer att ha det extremt bra hela trippen! Ska bli kul att få se bilder och sånt sen. Lycka till med allt! Kram!

2011-01-25 @ 18:04:54
URL: http://miao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0