det är bra dar

Mina fina dar fortsätter, nu är det väl i och för sig natt men. På onsdagen kom Karolin, min kära kusin som jag träffat på tok för lite senaste halvåret, det var middag hos Linus & Linda på kvällen och annars har vi väl gjort det vi är bäst på, haft jävligt kul helt enkelt. I morse/förmiddags åkte mormor hem och tillslut lyckades vi ta oss in till staden, sega sega sega. En stund med Frida, thai och fönstershopping. Hem och kanonmiddag, raclette för den som vet eller orkar slå upp det och sedan hamnade vi några stunder på queen, sådär i sista minuten supertrevligt! Nu bör vi sova, i morgon åker även Karolin så ser jag väl henne i vår nån gång igen. Blä, men som sagt, fina dar fortsätter! Night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0