5 och det fort efter 4

Nu hamnade vi vid datorn ikvall igen men det ar lite ostadigt vader har borta i paradiset sa vi tankte att vi kunde sla hal pa lite tid i vanlig ordning ocksa. Det har regnat pa oss idag men vi fick i alla fall nagra fina minuter pa Poda Island dit jag garna aker ut igen. Hur som helst ska vi val strax ta oss in mot den lilla staden och se om Malin kan pruta ned klanningen hon hittade igar, ta en matbit och kanske lite biljard... vi far se helt enkelt! Regnet verkar ha lite uppehall i alla fall. Maste bara saga att jag blir sa avundsjuk pa de som sitter med dator har, inte for att det ar det mest vasentliga med att vara har, datoranvandandet alltsa men jag har ju en liten drom. Att aka till nagot bra stalle dar solen haller igang pa dagarna, dar man kan sitta vid havet om kvallarna och bara vara, och ha sin lilla dator att skriva i. Skriva en bok typ. I wish! Just nu hade det dock vart lite kul att redigera bilder, har dock inte lyckats lara mig kameran ordentligt an, forstar inte hur svart det ska vara! Har i alla fall lart mig att tycka om den lite mer an innan, sa det gar framat vanner! Nu ska jag inte misstrosta detta lilla moment, jag hittade faktiskt ett block och en penna igar sa jag ar helnojd! Mycket noje gott folk vi hors nar vi hors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0