0105

Jag har kameran fylld med bilder från de senaste dagarna, ett nästan tomt batteri, ingen ny musik i ipoden och jag har inte tömt mitt usbminne som jag tänkt. Växlat alla pengar jag ska och satt in pengar på nya forexkortet har jag inte heller gjort. Men jag har fått ned det mesta i ryggsäcken och jag är rätt imponerad över att det verkar få plats. Felicia och Isabella tittade på min minimala klädhög och sa "Är det allt du ska ha med dig? Bara?!" de som annars brukar sucka och säga dumma saker om min anars så gigantsika packning. Frågan nu är om jag är smart eller korkad? Det ger sig! Det är i princip ovan nämnda plus sista vaccinationssprutan som är kvar, och handbaggaget.... Det är oftast där det spårar ur i min packing, när jag flyger. Det finns så mycket bra att ha och kanske kommer behöva saker.... Sist jag gjorde en långresa med flyg var många år sedan, då var jag inte stor och så här såg det ut innan vi begav oss mot flygplatsen. Då väntade brasilien. Jag skrattar vänligt varje gång jag ser bilden. Om man tittar riktigt noga kan man se omtalad magväska på både mor och far :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0