nummer niiiiio

Phi Phi befinner vi oss pa nu och har ar vi val lite pa vag ur vara nya pensionarsrutiner efter lugna dykveckan pa Lanta. Dock har vi bada vart mer eller mindre komatiserade sista tiden pa grund av varme, noll aptit, ickerutiner osv... Men idag hamnade vi pa en strand dar skugga fanns, tack och lov och vi har dessutom lyckats ata ratt bra an sa lange. Vi som annars borde klassas som matvrak, som sagt, livet ar inte latt alla ganger. For att det ska namnas ocksa sa tror jag inte jag overdriver nar jag sager att det maste vart upp mot 40 grader de senaste dagarna, helt sanslost. Annars ar det kanon, en harlig o full av turister, aven har fran alla varldens horn, men manga procent svenskar, sa klart. Inga bilar och inte ens en tuktuk har vi sett till, daremot cyklar folk som galningar kors och tvars mellan manniskor och stora vagnar som anvands till i porincip allt har. Mat, dricka, baggage, manniskor, you name it! I morgon aker vi tillbaka till Krabi nagra dagar for att ta igten nagra oar vi missade dar i narheten och sedan blir det malaysia. Det verkar aven som vi andrat planer och knott in aven i Bali i resplanen, vi far se! Nu ska jag avsluta har och spraya kroppen full med antimygga! Galet mycket mygg ikvall... Hej! (Och ja, som om det behover namnas, Malin = Bilder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0