number 8

Hej mina vanner!

Idag var det sa varmt att man inte ens han reagera pa varmen forran bade solkramen och svetten drop om en... Livet ar allt bra jobbigt ibland. Jaja i vilket fall ar vi nu bada certifierade dykare! Dykare som dessutom haft turen att se bade skoldpadda och haj pa 2a respektive 4e dyket nagonsin, hajen var cirkus 2,5 meter och inte ens Malin stack ivag, det ni! En enorm upplevelse att simma runt dar nere aven om vi bada hade lite problem med tryckutjamningen, 1a dyken for min del gick i alla fall stralande bada dagarna, de andra gick ju dem med men var lite krangligare att ta sig ner mot botten men det gick som sagt till slut! Roligaste var nar jag och en till (+ instruktor sa klart) i gruppen skulle gora tredje dyket och jag faktiskt fick avbryta for att jag absolut inte kom ner, och vi simmade upp for att ta oss till baten. Da var baten inte dar och inte en annan sjal syntes nagonstans. Mitt i det bla lag vi alltsa dar och de bada herrarna fick for sig att borja prata om filmer dar batfolket glomt sina dykare osv, kanonn! Efter ca 30 minuter runtpaddlandes i vattnet over ett djup jag inte ens vill tanka pa kom tillslut baten och plockade upp oss, helt klart en upplevelse det med. Nu ska vi bege oss mot staden, eller byn kanske ar mer korrekt och at a middag med ett par tyrevliga sjalar vi traffat genom dykningen! I morgon blir det formodligen Phi Phi! Hejsansvejsan!

Malin har bilder som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0