julens bästa dag

Annandag jul är helt klart den bästa av dagar kring julen. Efter att vi frossat i oss av julmat och godis i två dagar ställer sig mamma och gör lasange, den bästa i världen dessutom. Så om ett par timmar samlas familjen helt igen och vi avslutar julen genom att fortsätta att frossa, men i Lasange. Det är perfekt! I övrigt sitter jag och försöker trolla fram en hemsida, fick nämligen både wehotel och domän i julklapp så nu ska det byggas! Fast det går inte så bra, jag blir mest arg och vill slänga datorn i golvet. Tur att man har lite självbehäskning, nöjer mig med att sucka högt och snäsa otrevligt åt alla som försöker prata med mig istället. Känslan är densamma som när jag suttit med matteboken, det finns ingen som helst logik i någonting.

Häromdagen byggde vi med pepparkaka, så mycket lättare! Man ser vad man vill göra och gör det, inte helt utan problem men blir det fel så förstår man i alla fall vart felet sitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0