fulländat

Det kan ju inte finnas bättre? Trion är åter samlad, Natalie kom igårkväll och vi har inte gjort så mycket mer än att snacka skit. Nu är rummet städat och väskorna är väl nästan färdigpackade i alla fall. Malin sitter halvt okontaktbar vid sin dator och spelar musik, flikar in med en kommentar när hon tycker någonting är värt att kommentera och brister ut i skratt åt Natalies påhitt eller åt sina egna vackra beskrivningar. Natlie går mest runt och mumlar, utbrister ljud som "whoa" lite då och då från ingenstans och ställer frågor som ingen tar sig tid att besvara, ibland kommer en svordom åt något som slog henne. Jag har placerat mig halvt liggandes med datorn i knät och betraktar oss som från ovan, slänger ur mig lite lösa meningar som ingen förstår någonting av och deltar i skrattet åt de andra. Ikväll åker vi hem, hem till Sverige. Ska jag vara ärlig kunde jag inte mått bättre i denna stund, bästa vänner och snart även familj. Det ska bli så fruktansvärt skönt att komma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0