forntiden typ

Vad både roligt och vidrigt det är att kunna bläddra tillbaka i sitt liv på internet. Både på blogg och sidor som bilddagboken. Det enda är att man inte vill ta bort det men heller inte att det ska ligga kvar, jobbigt det där. I vilket fall hittade jag ett gammalt inlägg någon av alla mina skollata dagar, en uppgift av hundra andra skulle bli klar, ni vet ju hur det är man är på gränsen till att ge upp nästintill hela tiden även om man aldrig riktigt gör det. Tur då att man har påhittiga och poetiska vänner? Haha

"kom igen nu, you can do itttttt. heja katri du är bra du är jätte bra att ha, katri katri katri!!! jag tror på dig, helt och fullt!
katri är bra, och hon säger alltid ja
katri är snäll, men hon får ingen karamell
katri är cool, men hon ramlar ofta från en stol
katri är smart, men har ingen direkt fart
katri är bäst, och lider inte av pest (tur det!)
katri är snygg, och gillar inte mygg
katri är min bästa kopppis, men blir hon inte klar med samhällen säljer jag henne på loppis!

/Malin"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0