2011 i bilder Januari-April

Egentligen är detta inget jag brukar jag roa mig med, men jag har absolut ingenting att göra för tillfället så varför inte ge det hela ett försök. Med reservation för många luckor!

Januari-April
Under årets första vecka åt familjen indiskt tillsammans, Malin fyllde 20 och middagen var i betydligt bättre kvalité än bilderna och en kväll var jag iväg med mina föräldrar + farbror med familj för god mat och en stunds bowling. 11 januari var ryggsäcken packad och jag och bästa vän drog iväg på 3 månaders äventyr i sydostasien. 3 månader där vi levde på paradissträder, dök, surfade och såg en helt annan sida av livet, på både gott och ont. Dock månader som är omöjliga att sammanfatta i bilder så jag har knappt försökt.










April
14 April kom vi hem igen, till strålande vårväder. Det första jag gjorde var att åka till Hällebäck, farmors perfekta stuga vid havet och hjälpte till att välkommna våren dit. Jag spenderade mycket tid med mina yngsta kusiner, både hos dem, på lekplatser och Liseberg, fikade med vänner och försökte återkalla Thailands fina smaker i solsken. Sedan tog vi valborg i våra armar och slutade inte med glädjen förrän morgonen därefter, då den utbyttes mot fula fingrar på drottningtorget. Varken jag eller Malin förstår den bilden, det är så lite oss det kan bli.























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0