2011 i bilder Maj-Juni

Maj
1 maj vart det folk på stan, demonstrationer och uppträdanden, jag nöjde mig med att titta på och fota det hela och inte delta över huvud taget. Fredrik fyllde 23, jag hängde vid hamnen med mina föräldrar, Gabb fyllde 20, vi drog igång med de mytomspunna grillkvällarna hos Nillan, Linnéa tog studenten, jag jobbade på skola & förskola och åt glass under rasterna, och det vart även omval! Inte så spännande med andra ord, men fint!
















Juni
Vi kalasade in sommaren, Håkan Hellström kom och sjöng för oss på slottskogsvallen, jag hjälpte mormor med en flytt som hette duga, vi spenderade dagar och kvällar vid havet, jag åkte och hälsade på kusin som flyttat till Englands landsbyggd, vi fortsatte med grillning hos Nillan, Jenny fyllde 21 och vi hade en helt perfekt och fantastisk midsommar vid havet. Det finns själ till att vi kallar det bästkusten.
























Kommentarer
Postat av: kim

Hej hej, nu har jag bränt en skiva med bilderna från i somras. Lägger den hos mamma o pappa i eftermiddag. kram på dig

2011-12-17 @ 13:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0