2011 i bilder Juli-november

Juli
Nath kom hem från Tyskland efter nästan 1 år vilket gjorde oss glada, vi fortsatte att grilla men hos Linnéa, Patricia fyllde 8 hos mormor och det vart kalas, vi åkte till tjörn för att ge oss på vattenskidorna på nytt, i Hällebäck samlades hela släkten och det blev matfest, vi hängde ännu mer vid havet åkte båt osv, vi gick ut och drack lite vin, jag och Malin åkte till Malin i Stockholm i sommarvärmen och drack chang!




















Augusti
Fler båttruer blev det och vi gav oss på att segla med både lyckade och mindre lyckade resultat, en kräftskiva fick vi till, vi gick ut och åt tapas och sedan flyttade jag till England där kusin och en massa djur väntade på mig, jag fyllde 21 och det var första men definitivt inte sista gången vi gick till puben, jag fick ridlektioner och jag blev bra vän med de stora djuren, jag färgade Karolins hår och min solbränna satt kvar en stund i alla fall.

















September
Jag började jobba deltid som nanny/aupair och fick följa med till Dorset på bröllop, det blev en hel del bilturer med Karolin som chaufför, någon biofilm i 3D, det vart storm på gården och träden släppte ifrån sig några grenar, jag stortrivdes i det rum jag hade i London (aupairjobbet), luftballonger klädde ofta himlen och det blev fler pubbesök, en kväll i London mötte jag upp Elli! Jag jobbade med en jättego liten liten grabb, vi fick många fina mornar på gården och en busig hundvalp kom in i bilden, jag fick fler ridlektioner och spenderade mycket tid med att titta på lära av Karolin bland djuren.
















Oktober
Jag fick en hangup på legogubbar, månen syntes nästan varje kväll, vädret var bättre än sommarens och vi fick många vackra gryningar, Freddie och hans syskon sällskapde oss genom att äta sin frukost i stallet om helgmornarna, ett av stora husets rum blev invaderat av getingar och vi körde rätt in i en stor bilolycka med 4 krockade bilar, jag färgade åter igen Karolins hår, vi lagade en helt fantastisk middag som vi bjöd alla våra trevliga kollegor på, man kunde spendera eftermiddagar på fälten, i sällskap med hundarna, vin var tillåtet även en vanlig packningsdag (jag begav mig till sverige några dagar och hitar inte en enda bild därifrån), vi fick en ledig helg i London, utgång, stadsvandring och madame tussauds så klart. Vi fick även följa med på "the huntopening" en helt fantastisk stämming och fler hästar och hundar än jag någonsin sett på samma plats.


























November
Malin var på besök under bonfire och det blev även utgång i Godalming, jag och Malin flyttade -fick efter många om och men ett rum i Wandsworth där hösten var kommen, vi gick på stadsvandring med kameran och så avslutade vi månaden med ett besök på Winterwonderland. 1a advent firade vi med svenska pepparkakor.

















Kommentarer
Postat av: karro

bra sammanfattning!

2011-12-20 @ 17:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0