lantluft till stadsliv round 1

Har bytt ut landet mot staden för två dagar på grund av ändrade planer. Befinner mig nu i Battersea i London som är min andra boplats under denna vistelse i detta land. Här spenderat eftermiddagen och kvällen med bebis som framöver alltmer kommer bli min vän och dess otroligt trevliga föräldrar. Efter dessa timmar älskar jag det, bara tanken på att jag är i London, de alltmer tydliga ljuden av heathrows flygplanstrafik, sirenbilar i bakgrunden och bruset från bilvägen! För att inte tala om mitt rum och badrum som är i nybyggd del av huset högst upp, som sagt, love it! Jag undrar när allt kommer sluta att vara så nytt? Har förvisso bara gått drygt en vecka sedan jag kom men ändå, köppte i alla fall mig ett par ridskor i förmiddags. Faktiskt är de så snygga att jag lätt skulle kunna ha dem till vardags. Godnatt.

Katri och... gode gud hjärnsläpp, ni vet cidern, en av de engelska torra. St... något kanske? Hjälp. 21årsdagen i alla fall

Kommentarer
Postat av: karro

STRONGBOW!! :)

2011-08-22 @ 13:53:21
Postat av: Linnéa Melander

Hej Katri!

Att du är mera stadsbo än lantis märks tydligt!

Kul att du trivs!

Kram från mormor

2011-08-24 @ 20:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0