it's me, just like always

Tillbaka på landet igen och försöker under lunchrasten göra mig en livsplan som så många gånger förr. Det går också ungefär som det brukar, inte alls med andra ord. Men det är ändå en rätt skön känsla, att kunna komma fram till ingenting att det på något sätt också kan vara okej. Det är vad jag talar om för mig själv som tröst i vilket fall, för det hade varit rätt skönt att ha en plan också även om den skulle gå käpprätt åt skogen. Efter få dagar i London - defenitivt mersmak! Efter att ha surfat runt angående svalbard - defenitivt sugen! På tal om surfa - defenitivt sugen på sommarland, hav och surfbräda! Jag är med andra ord mig själv precis som jag brukar, inte ens ett bakvänt men trevligt land som England kan ändrar på det och få mig att bestämma mig för något, skönt va?! Och ja, justdet gott folk, mitt svenska nummer är för tillfället mer eller mindre ur bruk.

med tanke på svalbard då, stulen så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0