farmlife

Vad jag lärde mig på vägen hit "ställ om klockan efter lokal tid så fort du landat!" speciellt om du ska springa efter tåg och hålla på! Men det löste sig, jag kom med mina tåg i sista minut och kom tillslut fram. Lever lugna livet här på landet, förutom att det inte är så lugnt med tanke på att jag är inslängd i Karros arbetsschema bland djuren. Men det är skönt, kroppsarbete och frisk luft! Idag ska hon ge mig min första ridlektion haha Wish me luck!

Sista kvällen hemma vart det tapas och vin med vänner på El Corazón, mycket trevligt!

Kommentarer
Postat av: irm

det där är väl endå inte den enda bilden därifrån? :)

2011-08-14 @ 16:52:00
Postat av: Linnéa Melander

Hej Katri!

Jag önskar dig lycka till i din nya roll!

Grattis också på födelsedagen i morgon,hoppas att du får en fin dag!

Hälsningar och kram och hälsa också Karolin!

Mormor

2011-08-14 @ 18:48:17
Postat av: Trees

Hej katrii, va kul att du e i englalandet =)

Vart i london kommer du bo sen?

2011-08-21 @ 21:17:52
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0