end of the rainbow

Jag försöker se det ljust. Jag flyttar alldeles för snart. Kommer sakna alla enormt. Har förbannat ont i båda min knän, det ena känns dessutom 10 gånger större en vad det borde (Någon tyckte det var en bra idé att knuffa på mig när stod på en stol, klyftigt). Är redan rastlös och har bara uppgifter som heter plocka ihop ditt rum och hjälp till med vindsstädning framför mig idag. Dessutom är det världens söndagsväder, nästan svart på himlen, deprimerande. MEN gårdagskvällen var helt grymt lyckad, flytt blir spännande och vänner/familj träffar man ju igen! Knäna blir nog bättre dem med! Positiva tankar nu Katri

skälderviken, sommarvägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0