Du vet att verkligheten är inte alltid så verklig

Antingen är det så varmt att man i princip rinner bort eller så fryser man så mycket att man undrar hur man ens kunde gå hemifrån utan jacka. Krångligt det där. Men jag klagar som sagt inte på vädret! Funderar som jag gör varje vår på om jag också fått en släng av pollenallergin som flyter runt bland både släkt och övrig befolkning, förmodligen har jag det kom jag fram till idag. Dessutom gör min hals förbannat ont efter gårdagens lisebergsbesök höhö. Sitter hur som helst i mitt öppna fönster och redigerar lite bilder (låtsas att det är såpas brett fönsterbräde att det faktiskt är skönt att sitta på mer än 10 minuter), rond sjuhundrasjuttioelva typ, så jäjkla tråkigt! Men snart klar, bara några mappar kvar, förvisso de mappar med cirkus 400 bilder i varje men ändå! (Okej, liten överdrift) Ett antal bilder från gårdagen istället...
Bilder från Liseberg har en tendens att se likadana ut gång efter gång år efter år, dessutom brukar merparten av bilderna tas vid Jukebox av någon anledning.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0