Angkor Wat

Det är lite intressant att det nästan tog längre tid för mig att göra en lemonshake än det tog att hem från jobbet, nästan. Har hur som helst jobbat med samhällets minstingar idag, typ. Avdelning 1-5 år, hur underbart som helst. En som precis lärt sig gå, en som låter precis som Ida i Lönneberga, en som skrattar åt precis allt som sker, och barn som är precis allt där i mellan. Hur skulle jag inte kunnat ta mig igenom denna dagen med ett stort leende? Ska nu i alla fall ge mig på bilderna från resan rond 1, känns lagom motigt. Tillsvidare kan ni få en från en av de absolut fräckaste platser vi var på.

Kambodja, Siem Reap, Angkor Thom

Katri & stenansikte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0