Hällebäck

Våren är helt klart min favoritårstid, speciellt de dagar som är så där fina så att ingenting kan vara dåligt hur dåligt det än är. Jag var dock lite orolig att jag inte skulle kunna uppskatta den i år med tanke på värmen jag lämnat. Jag fryser som en galen nämligen, trots att folk talar om hur varmt det blivit och att man kan byta bort både vinterskor och jackor. Men jo, idag kunde jag uppskatta den. Den lite kyliga men så klara luften (den känns för min del dessutom extra ren efter sydostasiens extremt förorenade luft), solen som värmer lite lagom och fåglarna... Ja ni vet ju. Begav mig till Hällebäck och här är det ju i sin tur omöjligt att inte uppskatta allt. Sommarstugepyssel i vårsolen. Synd dock att telefonen lagt av och att vattenrören frusit sönder under vinten (=vatten i hela köket), och därför ännu mer tur att det var en såndär fantastisk vårdag, en sån där ingenting kan vara dåligt hur dåligt det än är. Nu efter bastu och datorsittande kan det dock vara dax att greja lite sömn intill brasan, tror jag lovat att följa med på springtur i morgon nämligen....

Sommarstugefix














Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka fina bilder. Den på maggan är ju jätte fin!!!

2011-04-18 @ 12:33:01
URL: http://malinnyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0