tystnad, tagning

Om någon inte fattat än är jag lite besatt av dessa stenansikten och lika faccinerad i efterhand som när vi var där. Hakuna Matata är en bra beskrivning på de senaste månaderna och om jag hade velat leva så ett bra tag till, men vem skulle inte vilja det? Blivit en ganska ordentlig mjukstart på jobbandet i alla fall, 2 dagar på dagis och sedan 4 dagars helg. Nu ska jag sova efter en trevlig reunion med först moster & kusin och senare de trevliga tomtarna i backa. Förutom att jag inte vänjer mig helt med de tomma stunder som blir när man varken jobbar eller träffar någon är mitt enda bekymmer att jag inte har den blekaste om vad jag vill göra med mitt liv nu. Eller ja, jag vet ju mycket jag vill men i vilken ände börjar man? Jobb, resa, flytt, vart?, land, plugg, språk, hobby, värme, kyla... Börja spela på hästar och hoppas på turen och göra allt på en gång kanske? Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0