livräddaren

Patricia, 7, frågar mig vad hon ska rita. En telefon svara jag. En mobiltelefon frågar hon. Nej en gammaldags telefon, du vet, en sådan man måste lyfta på svarar jag på nytt. Tog en sekund och begrundade detta. En gammaldags telefon? Är telefonen jag är uppväxt med gammaldax? Tusan, så gammal är jag väl ändå inte. Tekniken går undan. Nu ska vi fortsätta lyssna på Timoteij och måla troll bland annat.

Mor var igång med kameran häromdagen, och ungefär samtidigt insåg jag att det var lite väl längesedan jag besökte ett gym.

Kommentarer
Postat av: Linnéa Melander

Hej Katri!

Nu var jag äntligen inne och läste din blogg och tittade på alla fina bilder. Kul att du hade fotat både dina stora göteborgskusiner och minsta tjejen!

Intensivt valborgs-och första majfirande tycks du ha haft.

Stor kram från

mormor

2011-05-03 @ 20:32:06
Postat av: Linnéa Melander

Hej Katri!Jag försökte precis skicka en kommentar till alla fina bilder både valborgs- och 1maj-firande och Lisebergsbilder, men kommentaren verkade inte ha gått iväg.

Kram igen!

Mormor

2011-05-03 @ 20:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0