20

Tjenixen!

Det ar inte svart att alska livet for tillfallet kan jag lova. Vi skammer bort oss nu pa slutet och bor i en bungalow mitt pa stranden, ca 10 meter fran vattenkanten. Idag lag vi liksom och solade pa var altan, fast anda pa stranden, ar ni med? Vi har de sneaste dagarna spenderat kvallar vid solnedgangen tillsammans med chang (chang = ol, for Natta och alla andra som inte vet!) och trevligt sallskap, kayakat oss till on mitt emot, kayakat oss darifran i en outtalad tavling mot ett par sthlms grabbar som vi fakltiskt vann, vi har gett oss pa tva dyk till som gick nastintill galant, testat partylivet lite och tillrackligt, tagit massager, atit gott osv... Dessutom har vi en vakthund till var bungalow, enda problemet ar att vi inte lyckats lista ut om den vaktar at oss eller mot oss (kan man saga sa?) I vilket fall ar det nu bara tva natter kvar pa koh Chang, det kanns mindre kul! Ska sjalvklart bli skont att komma hem och traffa folk, kunna ga in i ett badrum utan att leta efter odlor det forsta man gor, slippa solkram, aftersunkladd och myggspray men fasen vad vi trivs har, sa bortsett fran det hade jag latt stannat! Eller okej, jag kan sta ut med allt det sistnamnda egentligen, kanske finns en ekeonomifraga med, eh... Hur som! Nu ska vi ge oss ivag, far se om vi kommer in till var bungalow eller maste offra Malin som bete. Sa lange kan ni fa lyssna pa Thailands plaga, eller den var det nar vi borjade var resa har (for 3 jakla manader sen!) i alla fall och jag alskar den! Fast kan ju erkanna att jag inte fattar mycket, sa ni forstar att det ar tonen och det hela jag gillar, avsager mig alltsa allt ansvar fran texten da jag inte har en aning ;)


Kommentarer
Postat av: Nilsen

Heeelt galet att ni snart kommer hem!!! Men ni är sjukt välkommna och spendera resten av våren o sommaren i sverige, som vi sa- världens bästa vår och sommar är det som gäller!!! Njuuuuut av sista dagarna!!!

2011-04-06 @ 17:37:24
Postat av: Kimlotta

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2011-12-14 @ 10:45:22
URL: http://kimlotta.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0